Działania ePR a pozycjonowanie stron

ePRNie można dzisiaj osiągnąć sukcesu w Internecie bez odpowiedniej widoczności naszej strony. Część specjalistów wkłada zatem wszystkie swoje siły w to aby wzmocnić pozycję takiej stron w wyszukiwarkach internetowych. Inni z kolei opierają swoją aktywność na mediach społecznościowych, z których korzysta dzisiaj prawie każdy. Żeby takie działania przyniosły nam oczekiwany skutek trzeba obydwa te sposoby ze sobą połączyć. Po ich przeanalizowaniu okazuje się bowiem, że SEO i Social Media Marketing doskonale się ze sobą uzupełniają, sprawiając, że nasza działalność marketingowa w sieci ma sens. Sposób w jaki je połączymy musi być jednak skrupulatnie przemyślany, ponieważ kombinacja EO i Social Media przyniesie najlepsze rezultaty, gdy opracujemy plan kolejnych działań i będziemy się go trzymać. Jeśli zaczniemy wdrażać strategie marketingowe na Social Media, a pominiemy optymalizację strony, na którą chcemy odsyłać użytkowników popełniamy błąd.

ePR a pozycjonowanie Musimy zatem odpowiednio zoptymalizować treści znajdujące się na naszej stronie by zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że tę walkę toczymy nie tylko z konkurencją, ale też z robotami wyszukiwarek. Bez problemu wyłapią one wszelkie nasze działania, które mają nam zapewnić podniesienie pozycji w wyszukiwarce, dlatego musimy zatroszczyć się o zapewnienie naszej stronie większego ruchu. Wówczas zupełnie naturalnie zacznie się ona przesuwać w górę listy. I tu właśnie pojawia się miejsce na ePR na Social Media. Jeśli w różnych miejscach umieszczamy linki do pozycjonowanej strony, naturalnie podnosimy jej pozycję w rankingu. Warto zastosować również marketing wirusowy, świetnie działający na popularność strony. Filmy, zdjęcia i inne intersujące treści, które trafią do właściwej grupy odbiorców rozprzestrzeniają się natychmiast w ogromnej ilości. Należy wówczas zainstalować na pozycjonowanej stronie narzędzia ułatwiające zamieszczanie tam różnych treści. Jest to świetne rozwiązania dla firm, które tworzą spore ilości linków odsyłających.

Powiązane artykuły